Selamat Tinggal Negeriku Perlis Tercinta!

https://i2.wp.com/i304.photobucket.com/albums/nn166/tumpenkmabur/TRK2/101.jpg

Hohoho…ayatttt! Mesti ada yg kata mcm tu kan..kan…huhu.. ikut suka korang laa nk kata pe. aku x peduli! I am who I am! he3…. InsyaALLAH, aku akan bertolak ke Kuala Lumpur esok pagi – jam 10 pg – naik bas Transnasional – dgn ayah aku.

Raaamaaii yg kata, “lorhh..apsal naik bas? knapa x pergi dgn family naik kereta? X de feelings la klau mcm tu”. Kataku, “Hahh..mmg klau ikutkan nak prgi dgn family..tp adik aku pula tgh exam skrg ni. lagipun nak jimat kos laa…byk woo duit habis bab nak masuk UIA ni!”.

Aku ni 7 beradik…6 lagi tgh blajar..ingat sikit ke kos prbelanjaan utk 6 org? walaupun ayah aku profesor madya kt UiTM , tp bila kira2 balik, x ada la hidup nk mewah sgt.. biasa2 je. alhamdulillah, semuanya cukup je. tp masih lagi ramai yg susah drpd aku. nak kata kaya pun x. miskin lagi la x. SEDERHANA!

Aikk..msuk tajuk apa ni pula dah?! Hahaha…x pe la. apapun, doakan aku sntiasa istiqamah di jalan kebenaran hingga ke akhir hayat. Serta dipermudahkan urusan dlm menuntut ilmu – mudah menahami serta mengingati ilmu yg dipelajari – serta dpt amalkannya dlm kehidupan. Ku doakan semuanya juga sama! Amin.

That’s all for this opportunity. God willing, next writting will be in IIUM. hehehe…. =)

4 Responses to “Selamat Tinggal Negeriku Perlis Tercinta!”

  1. eeeeeeeeee….kayanya awak…huhuhuhuhuhu

  2. thanks! see u there! i do not know which one are u la. huhu…

  3. Best of luck ya!!
    see u there… =)

  4. Nor Lina Says:

    slmt tggl sahabatku n slmt b’juang..
    all the best….!!…
    =)

Bagi komen sikit...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: